PDF4PRO ⚡AMP

Modern search engine that looking for books and documents around the web

Example: confidence

Cuti Rehat Dan Cuti Rehat Khas

Found 8 free book(s)

PERINTAH AM BAB ‘C’ CUTI PEGAWAI AWAM

mgbbtgpdg.webs.com

- Cuti rehat khas yang tidak dapat dihabiskan dibenarkan untuk dikumpul bagi pemberian gantian cuti rehat (GCR) berdasarkan tempoh perkhidmatan yang melayakkan. - Cuti rehat khas yang tidak dapat dihabiskan tidak boleh dibawa ke tahun hadapan - Jumlah yang boleh dikumpul terhad kepada 120 hari.

  Earth, Cuti rehat, Cuti, Khas, Cuti rehat khas

Pekeliling Perkhidmatan Bilangan 8 Tahun 2017 - pp082017

docs.jpa.gov.my

Peraturan Dan Syarat Cuti Rehat Khas . 9. Bilangan hari Cuti Rehat Khas yang layak diambil oleh pegawai adalah secara prorata berdasarkan tempoh perkhidmatan yang melayakkan. Pegawai boleh memohon Cuti Rehat Khas atas apa-apa sebab tertakluk kepada kelulusan sepertimana dinyatakan di perenggan 16 dan 17. 10.

  Earth, Cuti, Khas, Cuti rehat khas

KADAR CUTI REHAT TAHUNAN DAN TAWARAN OPSYEN …

www.jpapencen.gov.my

mengajar di sekolah/ kolej komuniti/ politeknik yang menikmati kemudahan Cuti Penggal dan Cuti Rehat Khas ** SSM: Sistem Saraan Malaysia Pegawai Yang Terlibat 6. Kadar Cuti Rehat tahunan seperti yang ditetapkan di Jadual 1 dan Jadual 2 dalam Pekeliling Perkhidmatan ini adalah berkuat kuasa kepada: i.

  Earth, Cuti rehat, Cuti, Khas, Dan cuti rehat khas

PANDUAN PENTADBIR HRMIS SEKOLAH SEBELUM …

appskedah.moe.gov.my

(cuti rehat khas untuk jawatan guru dan cuti rehat jawatan selain guru) 3. teruskan 4. paparan maklumat gcr yang telah diwujudkan, jika ingin mengemaskini maklumat klik hyperlink biru 5. jika ingin mewujudkan maklumat gcr klik tambah == hrmis j pn kedah == 57

  Earth, Cuti, Khas, Cuti rehat khas, Dan cuti rehat

PENGURUSAN CUTI PEGAWAI PERKHIDMATAN AWAM

pendaftar.umt.edu.my

Baki cuti rehat tidak boleh dikumpulkan untuk GCR (gantian cuti rehat) secara automatik Permohonan GCR - jika KJ berpuas hati terdapat baki cuti rehat itu tidak dapat diambil atas kepentingan perkhidmatan KADAR GCR Cuti rehat yang boleh dikumpul untuk pemberian wang tunai sebagai gantian cuti rehat (GCR), maksimum 150 hari (PP 18/2008)

  Earth, Cuti rehat, Cuti

PERINTAH-PERINTAH AM BAB C (CUTI)TAHUN 1974

melaka.gov.my

CUTI REHAT (CR) P.A. 9(c) Bab C : Hari kelepasan mingguan dan hari cuti am tidak akan diambil kira sebagai cuti rehat CR yang tidak dapat dihabiskan demi kepentingan perkhidmatan: PEMBERIAN GANTIAN CUTI REHAT (GCR). PP 18/ 2008 : Maksimum 150 hari GCR. PP 7/ 2003 : CR tahun semasa sahaja. PP 7/ 2003 : ½ daripada kelayakan CR tahun semasa atau ...

  Earth, Cuti rehat, Cuti

BORANG PERMOHONAN CUTI TANPA REKOD (CTR) Perintah …

latihan.moh.gov.my

Makluman dan Tindakan a) Sekiranya kelayakan CTR tidak mencukupi, sila mohon cuti rehat / cuti tanpa gaji. b) Kelulusan CTR ini hendaklah dicatatkan/kemaskini sendiri oleh pemohon di atas kad perakam waktu. c) CTR tidak mengurangkan kelayakan cuti rehat tahunan pegawai. BAHAGIAN II : MAKLUMAT PERMOHONAN CTR 6.

  Earth, Cuti rehat, Cuti

PEKELILING PERKHIDMATAN BILANGAN 11 TAHUN 2015

docs.jpa.gov.my

(v) bagi pegawai sedang berkhidmat dan kekal diberi kemudahan Cuti Rehat tahunan mengikut PP Bil. 4/2002 atau PP Bil. 20/2005 dan tidak dilantik ke jawatan lain, kadar kelayakan Cuti Rehat tahunan adalah berdasarkan tarikh lantikan tetap pertama; atau

  Earth, Cuti rehat, Cuti

Similar queries