Example: tourism industry

BORANG : ASBS (Sila isi dalam DUA salinan dengan butiran ...

BORANG : ASBS (Sila isi dalam DUA salinan dengan butiran yang lengkap ) PERMOHONAN KEMASUKAN MURID DARI SEKOLAH AGAMA/ SWASTA/ PERSENDIRIAN/ DAN BELAJAR SEMULA KE SEKOLAH MENENGAH KERAJAAN/ BANTUAN KERAJAAN KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA 1. Nama Sekolah Menengah Sekarang : .. 2. Status Sekolah : Kerajaan / Persendirian (Potong yang tidak berkenaan) 3. Nama Murid : .. (Tulis dengan HURUF BESAR) 4. Jantina : .. 5. Tarikh Lahir : .. 6. Pengenalan / Surat Beranak : .. 7. Nama Sekolah Rendah : .. 8. Tarikh Masuk Sekolah Rendah yang Berkenaan : .. 9. Tarikh Tamat Sekolah Rendah yang Berkenaan : .. 10. Tarikh Masuk Sekolah Menengah Agama/Persendirian :.. 11. Adakah Melalui Kelas Peralihan (potong yang tidak berkenaan) : Ya / Tidak 12. Tingkatan Sekarang : .. Tahun : .. 13. Alamat Rumah : .. Poskod : .. 14. Sekolah yang Dipilih Untuk Dimasuki : (Tertakluk Kepada Kekosongan) (i) .. (ii) .. 15.

BORANG : ASBS (Sila isi dalam DUA salinan dengan butiran yang lengkap) PERMOHONAN KEMASUKAN MURID DARI SEKOLAH AGAMA/ SWASTA/ …

Tags:

  Sial, Yang, Dalam, Salinan, Lengkap, Dengan, Turbinas, Dalam dua salinan dengan butiran, Dalam dua salinan dengan butiran yang lengkap

Information

Domain:

Source:

Link to this page:

Please notify us if you found a problem with this document:

Other abuse

Transcription of BORANG : ASBS (Sila isi dalam DUA salinan dengan butiran ...

1 BORANG : ASBS (Sila isi dalam DUA salinan dengan butiran yang lengkap ) PERMOHONAN KEMASUKAN MURID DARI SEKOLAH AGAMA/ SWASTA/ PERSENDIRIAN/ DAN BELAJAR SEMULA KE SEKOLAH MENENGAH KERAJAAN/ BANTUAN KERAJAAN KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA 1. Nama Sekolah Menengah Sekarang : .. 2. Status Sekolah : Kerajaan / Persendirian (Potong yang tidak berkenaan) 3. Nama Murid : .. (Tulis dengan HURUF BESAR) 4. Jantina : .. 5. Tarikh Lahir : .. 6. Pengenalan / Surat Beranak : .. 7. Nama Sekolah Rendah : .. 8. Tarikh Masuk Sekolah Rendah yang Berkenaan : .. 9. Tarikh Tamat Sekolah Rendah yang Berkenaan : .. 10. Tarikh Masuk Sekolah Menengah Agama/Persendirian :.. 11. Adakah Melalui Kelas Peralihan (potong yang tidak berkenaan) : Ya / Tidak 12. Tingkatan Sekarang : .. Tahun : .. 13. Alamat Rumah : .. Poskod : .. 14. Sekolah yang Dipilih Untuk Dimasuki : (Tertakluk Kepada Kekosongan) (i) .. (ii) .. 15.

2 (a) Sebab Mohon Bertukar : .. (b) Jika diberhentikan beri sebab : .. (c) Tingkatan dipohon : .. Tahun : .. 16. Sokongan / Ulasan Pengetua Sekolah Menengah Sekarang : .. 17. Perakuan Guru Besar Sekolah Rendah : Saya sahkan maklumat , 8 dan 9 adalah benar .. (Tandatangan Guru Besar dan Cop Sekolah) 18. Perakuan Pengetua Sekolah Menengah : Saya sahkan bahawa maklumat , 11 dan 12 adalah benar .. (Tandatangan Pengetua dan Cop Sekolah) Nota: Setiap permohonan hendaklah disertakan dengan Dua salinan dokumen-dokumen berikut : (a) salinan Surat Perakuan Kelahiran (depan dan belakang) (b) salinan Kad pengenalan (depan dan belakang) (c) salinan Surat Berhenti Sekolah Rendah / Menengah (d) salinan Keputusan Peperiksaan PMR dan UPSR jika memohon Tingkatan I / IV Penting: Semua salinan dokumen hendaklah di sahkan oleh Pengetua / Guru Besar. Perakuan Ibubapa / Penjaga : Saya memohon anak / jagaan saya bernama.

3 yang sekarang ini bersekolah ..bertukar ke Sekolah Menengah Kerajaan Kementerian Pendidikan. 1. Nama Ibubapa / Penjaga : .. 2. No. Kad Pengenalan : .. 3. Alamat Surat Menyurat : .. Poskod : .. 4. Tarikh : .. (Tandatangan Ibubapa / Penjaga) Tel / Hp.


Related search queries