Example: barber

JPA.BP.SPPP.B04 JABATAN PERKHIDMATAN AWAM …

NOTIS PELEPASAN / PENGASINGAN CARUMAN KERAJAANDI kumpulan WANG SIMPANAN PEKERJA UNTUK TUJUAN PENGIRAAN FAEDAH PERSARAANMAKLUMAT AHLI3. Nama4. Tarikh lahirHariBulanTahun//6. Tarikh pemberian taraf berpencen/disifatkan isikan borang ini dengan menggunakan dakwat gunakan HURUF BESAR . tandakan9atau potong mana yang berkenaan pada yang bertanda *.5. No. Keahlian KWSPHariBulanTahun//7. Tarikh BersaraHariBulanTahun//ARAHAN Opsyen di bawah Peraturan 10, Peraturan-peraturan Pencen 1980 / Peraturan-peraturan Pencen Pihak-pihak Berkuasa Berkanun dan Tempatan 1990*Untuk tidak mengambil, atau untuk membayar balik (jika telah mengambil) apa-apa caruman KumpulanWang Simpanan Pekerja syir Kerajaan serta faedah keatasnya kepada Kerajaan supaya tempoh sepanjangsaya mencarum dapat dimasukira bagi pengiraan faedah ganjaran dan mengambil apa-apa caruman kumpulan Wang Simpanan Pekerja syir Kerajaan serta faedahkeatasnya dan dengan itu melucutkan tempoh sepa

notis pelepasan / pengasingan caruman kerajaan di kumpulan wang simpanan pekerja untuk tujuan pengiraan faedah persaraan maklumat ahli 3. nama 4. tarikh lahir

Tags:

  Perkhidmatan, Kumpulan

Information

Domain:

Source:

Link to this page:

Please notify us if you found a problem with this document:

Other abuse

Transcription of JPA.BP.SPPP.B04 JABATAN PERKHIDMATAN AWAM …

1 NOTIS PELEPASAN / PENGASINGAN CARUMAN KERAJAANDI kumpulan WANG SIMPANAN PEKERJA UNTUK TUJUAN PENGIRAAN FAEDAH PERSARAANMAKLUMAT AHLI3. Nama4. Tarikh lahirHariBulanTahun//6. Tarikh pemberian taraf berpencen/disifatkan isikan borang ini dengan menggunakan dakwat gunakan HURUF BESAR . tandakan9atau potong mana yang berkenaan pada yang bertanda *.5. No. Keahlian KWSPHariBulanTahun//7. Tarikh BersaraHariBulanTahun//ARAHAN Opsyen di bawah Peraturan 10, Peraturan-peraturan Pencen 1980 / Peraturan-peraturan Pencen Pihak-pihak Berkuasa Berkanun dan Tempatan 1990*Untuk tidak mengambil, atau untuk membayar balik (jika telah mengambil) apa-apa caruman KumpulanWang Simpanan Pekerja syir Kerajaan serta faedah keatasnya kepada Kerajaan supaya tempoh sepanjangsaya mencarum dapat dimasukira bagi pengiraan faedah ganjaran dan mengambil apa-apa caruman kumpulan Wang Simpanan Pekerja syir Kerajaan serta faedahkeatasnya dan dengan itu melucutkan tempoh sepanjang saya mencarum bagi maksud pengiraaan ganjarandan pencen.

2 [ ] - 10 (2) (a)[ ] - 10 (2) (b)-1-1a. No. Kad Pengenalan semasa2a. No. Kad Pengenalan dahulu2b. Kategori Kad Pengenalan dahulu *1b. Kategori Kad Pengenalan semasa *0102 BaruLamaPolis040102 BaruLamaPolis04 JABATAN PERKHIDMATAN AWAM MALAYSIABAHAGIAN PENCENPENGAKUAN AHLIPENGESAHAN KETUA JABATAN_____(Tandatangan)Nama: Jawatan: Tarikh:Saya .. No. keahlian ..mengakubahawa:a)Saya memahami tujuan notis dalam borang ini mengikut pilihan yang telah dibuat di bawah Peraturan 10, Peraturan-peraturan Pencen 1980 / Peraturan-peraturan Pencen Pihak-pihak Berkuasa Berkanun dan Tempatan )Saya hanya memiliki* satu / lebih daripada satu nombor akaun KWSP. Nombor keahlian KWSP saya yang lain ialahc)Saya* ada / tidak ada membuat caruman-caruman lain kepada KWSP yang dibayar oleh majikan lain sebelum, sepanjangatau selepas tempoh yang di sebutkan diborang Maklumat Pesara; dand)Saya* pernah / tidak pernah mencarum kepada mana-mana kumpulan Wang Simpanan Kakitangan yang lain.

3 Kredit saya di kumpulan Wang Simpanan ..*telah / tidak dipindahkan keKWSP padaHariBulanTahun//BCSaya mengakui bahawa segala maklumat yang dicatatkan adalah (Tandatangan Ketua JABATAN )Nama:Jawatan:Cop rasmi JABATAN .


Related search queries