Example: marketing

PENYATA BAYARAN CUKAI OLEH MAJIKAN PCB …

PENYATA BAYARAN CUKAI OLEH MAJIKAN PCB 2(II)-Pin. 2012. Kepada: Tarikh: Ketua Pegawai Eksekutif/Ketua Pengarah hasil dalam negeri lembaga hasil dalam negeri Malaysia Cawangan Tuan, Potongan CUKAI Yang Dibuat dalam Tahun Nama Pekerja No. Kad Pengenalan/No. Passpot No. CUKAI Pendapatan Pekerja No. Pekerja No. MAJIKAN (E). Dengan hormatnya saya merujuk kepada perkara di atas. 2. Potongan-potongan yang telah dibuat bagi pekerja di atas dalam tahun semasa adalah seperti berikut: No. Resit/No. Slip Bank/No. Bulan Amaun (RM) Tarikh Resit/Tarikh Transaksi Transaksi PCB CP38 PCB CP38 PCB CP38. Januari Februari Mac April Mei Jun Julai Ogos September Oktober November Disember Jumlah 3. Potongan-potongan yang telah dibuat bagi pendapatan pekerja untuk tahun terdahulu dalam tahun semasa adalah seperti berikut: No. Resit/ Tarikh Resit/. Jenis Amaun PCB. Bulan Tahun No. Slip Bank/ Tarikh Pendapatan (RM). No. Transaksi Transaksi Sekian.

PENYATA BAYARAN CUKAI OLEH MAJIKAN PCB 2(II)-Pin. 2012 Kepada: Tarikh: Ketua Pegawai Eksekutif/Ketua Pengarah Hasil Dalam Negeri Lembaga Hasil Dalam Negeri

Tags:

  Hasil, Hasil dalam negeri lembaga hasil dalam negeri, Dalam, Negeri, Lembaga, Penyata

Information

Domain:

Source:

Link to this page:

Please notify us if you found a problem with this document:

Other abuse

Transcription of PENYATA BAYARAN CUKAI OLEH MAJIKAN PCB …

1 PENYATA BAYARAN CUKAI OLEH MAJIKAN PCB 2(II)-Pin. 2012. Kepada: Tarikh: Ketua Pegawai Eksekutif/Ketua Pengarah hasil dalam negeri lembaga hasil dalam negeri Malaysia Cawangan Tuan, Potongan CUKAI Yang Dibuat dalam Tahun Nama Pekerja No. Kad Pengenalan/No. Passpot No. CUKAI Pendapatan Pekerja No. Pekerja No. MAJIKAN (E). Dengan hormatnya saya merujuk kepada perkara di atas. 2. Potongan-potongan yang telah dibuat bagi pekerja di atas dalam tahun semasa adalah seperti berikut: No. Resit/No. Slip Bank/No. Bulan Amaun (RM) Tarikh Resit/Tarikh Transaksi Transaksi PCB CP38 PCB CP38 PCB CP38. Januari Februari Mac April Mei Jun Julai Ogos September Oktober November Disember Jumlah 3. Potongan-potongan yang telah dibuat bagi pendapatan pekerja untuk tahun terdahulu dalam tahun semasa adalah seperti berikut: No. Resit/ Tarikh Resit/. Jenis Amaun PCB. Bulan Tahun No. Slip Bank/ Tarikh Pendapatan (RM). No. Transaksi Transaksi Sekian.

2 Terima kasih. Nama pegawai Jawatan No. Telefon Nama Dan Alamat Majika


Related search queries