Example: biology

PERBADANAN PUTRAJAYA PERMOHONAN UNTUK …

PERBADANAN PUTRAJAYA . PERMOHONAN UNTUK MENGISI jawatan KOSONG. 1. jawatan : PEGAWAI TEKNOLOGI MAKLUMAT. Kumpulan Perkhidmatan : Pengurusan dan Profesional Klasifikasi Perkhidmatan : Sistem Maklumat Gred : F41. Jadual Gaji : Gaji Gaji Kadar Kenaikan Gaji Minimum Maksimum Tahunan 2, 9, Syarat Lantikan : 1. Calon bagi lantikan hendaklah memiliki kelayakan seperti berikut:- (a) Warganegara Malaysia;. (b) Berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan ; dan (c) (i) Ijazah Sarjana Muda kepujian dalam bidang Sains Komputer dan Teknologi Maklumat atau bidang berkaitan yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. (Gaji Permulaan ialah pada Gred F41 : RM2, ); atau (ii) Ijazah Sarjana Muda Kejuruteran dalam bidang Komputer atau bidang berkaitan yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. (Gaji Permulaan ialah pada Gred F41 : RM2, ); atau (iii) Ijazah Sarjana dalam bidang Sains Komputer, Teknologi Maklumat, Kejuruteraan Komputer atau bidang berkaitan yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya.

PERBADANAN PUTRAJAYA PERMOHONAN UNTUK MENGISI JAWATAN KOSONG 1. JAWATAN Kumpulan Perkhidmatan Klasifikasi Perkhidmatan Gred …

Tags:

  Permohonan, Jawatan

Information

Domain:

Source:

Link to this page:

Please notify us if you found a problem with this document:

Other abuse

Transcription of PERBADANAN PUTRAJAYA PERMOHONAN UNTUK …

1 PERBADANAN PUTRAJAYA . PERMOHONAN UNTUK MENGISI jawatan KOSONG. 1. jawatan : PEGAWAI TEKNOLOGI MAKLUMAT. Kumpulan Perkhidmatan : Pengurusan dan Profesional Klasifikasi Perkhidmatan : Sistem Maklumat Gred : F41. Jadual Gaji : Gaji Gaji Kadar Kenaikan Gaji Minimum Maksimum Tahunan 2, 9, Syarat Lantikan : 1. Calon bagi lantikan hendaklah memiliki kelayakan seperti berikut:- (a) Warganegara Malaysia;. (b) Berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan ; dan (c) (i) Ijazah Sarjana Muda kepujian dalam bidang Sains Komputer dan Teknologi Maklumat atau bidang berkaitan yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. (Gaji Permulaan ialah pada Gred F41 : RM2, ); atau (ii) Ijazah Sarjana Muda Kejuruteran dalam bidang Komputer atau bidang berkaitan yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. (Gaji Permulaan ialah pada Gred F41 : RM2, ); atau (iii) Ijazah Sarjana dalam bidang Sains Komputer, Teknologi Maklumat, Kejuruteraan Komputer atau bidang berkaitan yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya.

2 (Gaji Permulaan ialah pada Gred F41 : RM2, ); atau (iv) Ijazah Doktor Falsafah (PhD) dalam bidang Sains Komputer, Teknologi Maklumat, Kejuruteraan Komputer atau bidang berkaitan yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. (Gaji Permulaan ialah pada Gred F41 : RM3, ). (d) Calon bagi lantikan hendaklah memiliki Kepujian (sekurang-kurangnya Gred C) dalam subjek Bahasa Melayu pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia/Sijil Vokasional Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan. 2. jawatan : PEGAWAI PERTANIAN. Kumpulan Perkhidmatan : Pengurusan dan Profesional Klasifikasi Perkhidmatan : Pertanian Gred : G41. Jadual Gaji : Kadar Gaji Gaji Kenaikan Gaji Minimum Maksimum Tahunan 2, 9, Syarat Lantikan : 1. Calon bagi lantikan hendaklah memiliki kelayakan seperti berikut:- (a) Warganegara Malaysia;. (b) Berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan ; dan (c) (i) Ijazah Sarjana Muda Sains kepujian dalam bidang Kimia, Biokimia, Pertanian, Hortikultur, Bioindustri, Bioteknologi, Perniagaan Tani, Pengeluaran Makanan, Teknologi Makanan, Agroteknologi atau bidang berkaitan yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya.

3 (Gaji Permulaan ialah pada Gred G41 : RM2, ); atau (ii) Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan dalam bidang Pertanian atau bidang berkaitan yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. (Gaji Permulaan ialah pada Gred G41 : RM2, ). (d) Calon bagi lantikan hendaklah memiliki Kepujian (sekurang-kurangnya Gred C) dalam subjek Bahasa Melayu pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia/Sijil Vokasional Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan. 3. jawatan : PEGAWAI TADBIR. Kumpulan Perkhidmatan : Pengurusan dan Profesional Klasifikasi Perkhidmatan : Pentadbiran dan Sokongan Gred : N41. Jadual Gaji : Kadar Gaji Gaji Kenaikan Gaji Minimum Maksimum Tahunan 2, 9, Syarat Lantikan : 1. Calon bagi lantikan hendaklah memiliki kelayakan seperti berikut:- (a) Warganegara Malaysia;. (b) Berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan ; dan (c) (i) Ijazah Sarjana Muda yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya.

4 (Gaji Permulaan ialah pada Gred N41 : RM2, ); atau (ii) Ijazah Sarjana Muda Kepujian yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. (Gaji Permulaan ialah pada Gred N41 : RM2, ). (d) Calon bagi lantikan hendaklah memiliki Kepujian (sekurang-kurangnya Gred C) dalam subjek Bahasa Melayu pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia/Sijil Vokasional Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan. 4. jawatan : JURUTERA. Kumpulan Perkhidmatan : Pengurusan dan Profesional Klasifikasi Perkhidmatan : Kejuruteraan Gred : J41. Jadual Gaji : Kadar Gaji Gaji Kenaikan Gaji Minimum Maksimum Tahunan 2, 9, Syarat Lantikan : 1. Calon bagi lantikan hendaklah memiliki kelayakan seperti berikut:- (a) Warganegara Malaysia;. (b) Berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan ; dan (c) Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya.

5 (Gaji Permulaan ialah pada Gred J41: RM2, ); atau (d) Calon bagi lantikan hendaklah memiliki Kepujian (sekurang-kurangnya Gred C) dalam subjek Bahasa Melayu pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia/Sijil Vokasional Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan. 5. jawatan : AKAUNTAN. Kumpulan Perkhidmatan : Pengurusan dan Profesional Klasifikasi Perkhidmatan : Kewangan Gred : WA41. Jadual Gaji : Kadar Gaji Gaji Kenaikan Gaji Minimum Maksimum Tahunan 2, 9, Syarat Lantikan : 1. Calon bagi lantikan hendaklah memiliki kelayakan seperti berikut:- (a) Warganegara Malaysia;. (b) Berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan ; dan (c) (i) Ijazah Sarjana Muda Perakaunan yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. (Gaji Permulaan ialah pada Gred WA41: RM2, ); atau (ii) Lulus peperiksaan akhir Badan-badan Ikhtisas Perakaunan yang diiktiraf oleh Kerajaan (Gaji permulaan ialah pada Gred WA41: RM2, ); atau (iii) Lulus Peperiksaan Kelayakan (QE).

6 Institut Akauntan Malaysia (MIA). (Gaji permulaan ialah pada Gred WA41: RM2, ). (d) Calon bagi lantikan hendaklah memiliki Kepujian (sekurang-kurangnya Gred C) dalam subjek Bahasa Melayu pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia/Sijil Vokasional Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan. 6. jawatan : JURUUKUR BAHAN. Kumpulan Perkhidmatan : Pengurusan dan Profesional Klasifikasi Perkhidmatan : Kejuruteraan Gred : J41. Jadual Gaji : Kadar Gaji Gaji Kenaikan Gaji Minimum Maksimum Tahunan 2, 9, Syarat Lantikan : 1. Calon bagi lantikan hendaklah memiliki kelayakan seperti berikut:- (a) Warganegara Malaysia;. (b) Berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan ; dan (c) Ijazah Sarjana Muda Ukur Bahan yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. (Gaji Permulaan ialah pada Gred J41: RM2, ); atau (d) Calon bagi lantikan hendaklah memiliki Kepujian (sekurang-kurangnya Gred C) dalam subjek Bahasa Melayu pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia/Sijil Vokasional Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan.

7 7. jawatan : ARKITEK. Kumpulan Perkhidmatan : Pengurusan dan Profesional Klasifikasi Perkhidmatan : Kejuruteraan Gred : J41. Jadual Gaji : Kadar Gaji Gaji Kenaikan Gaji Minimum Maksimum Tahunan 2, 9, Syarat Lantikan : 1. Calon bagi lantikan hendaklah memiliki kelayakan seperti berikut:- (a) Warganegara Malaysia;. (b) Berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan ;. (c) Ijazah Sarjana Muda Seni Bina yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. (Gaji Permulaan ialah pada Gred J41: RM2, ); atau (d) Calon bagi lantikan hendaklah memiliki Kepujian (sekurang-kurangnya Gred C) dalam subjek Bahasa Melayu pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia/Sijil Vokasional Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan. 8. jawatan : PEGAWAI PERANCANG BANDAR DAN DESA. Kumpulan Perkhidmatan : Pengurusan dan Profesional Klasifikasi Perkhidmatan : Kejuruteraan Gred : J41.

8 Jadual Gaji : Kadar Gaji Gaji Kenaikan Gaji Minimum Maksimum Tahunan 2, 9, Syarat Lantikan : 1. Calon bagi lantikan hendaklah memiliki kelayakan seperti berikut:- (a) Warganegara Malaysia;. (b) Berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan ; dan (c) (i) Ijazah Sarjana Muda Perancang Bandar dan Wilayah yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. (Gaji Permulaan ialah pada Gred J41: RM2, ); atau (ii) ijazah Sarjana Muda Kepujian dalam bidang Geografi, Ekonomi, Sains Sosial, Antropologi atau Perangkaan yang diiktiraf oleh Kerajaan serta Ijazah Sarjana atau Diploma Lepasan Ijazah dalam bidang Perancangan Bandar atau bidang-bidang lain berkaitan yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. (Gaji permulaan ialah pada Gred J41: RM2, ); atau (iii) Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan Awam serta Ijazah Sarjana atau Diploma Lepasan Ijazah dalam bidang Perancangan Bandar atau bidang- bidang lain berkaitan yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya.

9 (Gaji permulaan ialah pada Gred J41: RM2, ); atau (iv) Ijazah Sarjana Muda Seni Bina serta Ijazah Sarjana atau Diploma Lepas Ijazah dalam bidang Perancangan Bandar atau bidang-bidang lain berkaitan yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. (Gaji permulaan ialah pada Gred J41: RM2, ). (d) Calon bagi lantikan hendaklah memiliki Kepujian (sekurang-kurangnya Gred C) dalam subjek Bahasa Melayu pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia/Sijil Vokasional Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan. 9. jawatan : PENOLONG PEGAWAI PERANCANG BANDAR. DAN DESA. Kumpulan Perkhidmatan : Pelaksana Klasifikasi Perkhidmatan : Kejuruteraan Gred : JA29. Jadual Gaji : Kadar Gaji Gaji Kenaikan Gaji Minimum Maksimum Tahunan 1, 5, 1. Calon bagi lantikan hendaklah memiliki kelayakan Syarat Lantikan : seperti berikut:- (a) Warganegara Malaysia;. (b) Berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan ; dan (c) (i) Sijil dalam bidang Perancangan Bandar dan Wilayah yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau politeknik tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya.

10 (Gaji permulaan ialah pada Gred JA29:RM1, );atau (ii) Diploma dalam bidang Perancangan Bandar dan Wilayah yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. (Gaji permulaan ialah pada Gred JA29: RM1, ). (d) Calon bagi lantikan hendaklah memiliki Kepujian (sekurang-kurangnya Gred C) dalam subjek Bahasa Melayu pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia/Sijil Vokasional Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan. 10. jawatan : PENOLONG ARKITEK LANDSKAP. Kumpulan Perkhidmatan : Pelaksana Klasifikasi Perkhidmatan : Kejuruteraan Gred : JA29. Jadual Gaji : Kadar Gaji Gaji Kenaikan Gaji Minimum Maksimum Tahunan 1, 5, 1. Calon bagi lantikan hendaklah memiliki kelayakan Syarat Lantikan : seperti berikut:- (a) Warganegara Malaysia;. (b) Berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan ; dan (c) (i) Sijil dalam bidang Teknologi Landskap yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang setaraf dengannya.


Related search queries