Example: tourism industry

PENDAFTARAN PERNIAGAAN KAEDAH-KAEDAH …

*NAMA PERNIAGAAN *TARIKH MULA BERNIAGA*PERJANJIAN PERKONGSIAN *ALAMAT( Box tidak dibenarkan)-- borang APERCUMAPENDAFTARAN PERNIAGAANKAEDAH-KAEDAH PENDAFTARAN PERNIAGAAN 1957 (KAEDAH 3)SILA TANDAKAN ( ) DI PETAK BERKENAAN DAN LENGKAPKAN MAKLUMAT DENGAN HURUF BESAR(*Ruangan wajib diisi)NAMA SENDIRI Menggunakan nama sendiri seperti di dalam MYKAD/MYPR sebagai nama PERNIAGAAN . NAMA TRED Menggunakan nama PERNIAGAAN yang direka atau selain nama di MYKAD/MYPR sebagai nama PERNIAGAAN . NO. RUJUKAN (Untuk kegunaan pejabat) --1/2 MAKLUMAT PERNIAGAAN TIADAADATARIKH(Nyatakan tarikh dan lampirkan perjanjian)NEGERIPOSKODBANDARALAMAT SURAT MENYURAT(Jika berlainan dari alamat di atas)NO. TELEFONE-MELPOSKODBANDAR-*JENIS PERNIAGAAN YANG DIJALANKANALAMAT CAWANGAN (Jika ada, Box tidak dibenarkan)NEGERIPOSKODALAMAT( Box tidak dibenarkan)NEGERIPOSKODALAMAT( Box tidak dibenarkan) NEGERIWJD003117 borang 14/8/14 5:11 PMPENDAFTARAN PERNIAGAANPENGESAHAN PEMILIK TUNGGAL/RAKAN KONGSI(Diwajibkan setiap pemilik tunggal/rakan kongsi mengisi butiran dan menurunkan tandatangan/cap ibu jari kanan)

PENDAFTARAN PERNIAGAAN PENGESAHAN PEMILIK TUNGGAL/RAKAN KONGSI (Diwajibkan setiap pemilik tunggal/rakan kongsi mengisi butiran dan menurunkan tandatangan/cap ibu jari kanan di atas borang ini)

Tags:

  Borang, Pendaftaran

Information

Domain:

Source:

Link to this page:

Please notify us if you found a problem with this document:

Other abuse

Transcription of PENDAFTARAN PERNIAGAAN KAEDAH-KAEDAH …

1 *NAMA PERNIAGAAN *TARIKH MULA BERNIAGA*PERJANJIAN PERKONGSIAN *ALAMAT( Box tidak dibenarkan)-- borang APERCUMAPENDAFTARAN PERNIAGAANKAEDAH-KAEDAH PENDAFTARAN PERNIAGAAN 1957 (KAEDAH 3)SILA TANDAKAN ( ) DI PETAK BERKENAAN DAN LENGKAPKAN MAKLUMAT DENGAN HURUF BESAR(*Ruangan wajib diisi)NAMA SENDIRI Menggunakan nama sendiri seperti di dalam MYKAD/MYPR sebagai nama PERNIAGAAN . NAMA TRED Menggunakan nama PERNIAGAAN yang direka atau selain nama di MYKAD/MYPR sebagai nama PERNIAGAAN . NO. RUJUKAN (Untuk kegunaan pejabat) --1/2 MAKLUMAT PERNIAGAAN TIADAADATARIKH(Nyatakan tarikh dan lampirkan perjanjian)NEGERIPOSKODBANDARALAMAT SURAT MENYURAT(Jika berlainan dari alamat di atas)NO. TELEFONE-MELPOSKODBANDAR-*JENIS PERNIAGAAN YANG DIJALANKANALAMAT CAWANGAN (Jika ada, Box tidak dibenarkan)NEGERIPOSKODALAMAT( Box tidak dibenarkan)NEGERIPOSKODALAMAT( Box tidak dibenarkan) NEGERIWJD003117 borang 14/8/14 5:11 PMPENDAFTARAN PERNIAGAANPENGESAHAN PEMILIK TUNGGAL/RAKAN KONGSI(Diwajibkan setiap pemilik tunggal/rakan kongsi mengisi butiran dan menurunkan tandatangan/cap ibu jari kanan di atas borang ini)2/2 UNTUK KEGUNAAN PEJABATSaya adalah Orang Yang Bertanggungjawab (OYB) menyerahkan butir PENDAFTARAN PERNIAGAAN yang dinyatakan di DAN NO.

2 MYKAD/MYPRTANDATANGAN/CAP IBU JARI KANANTARIKH PERMOHONAN--*MAKLUMAT PEMILIK (Ejaan nama seperti di dalam MYKAD/MYPR) Saya/kami yang bertandatangan di bawah mengesahkan semua kenyataan yang dibuat dalam borang ini adalah benar dan mengaku bahawa saya/kami adalah pemilik tunggal/rakan kongsi bagi PERNIAGAAN DAN NO. IBU JARI KANANNO. MYKAD/MYPRTARIKH LAHIR--JANTINALPKERAKYATANWARGANEGARA(Ny atakan negara asal)PENDUDUK TETAPBANGSALAIN-LAINMELAYUCINAINDIANAMA PEMILIK--ALAMAT KEDIAMANPOSKODBANDARNO. TELEFON-NEGERINO. K/P(Lama)(Nyatakan bangsa)NO. MYKAD/MYPRTARIKH LAHIR--JANTINALPKERAKYATANWARGANEGARA(Ny atakan negara asal)PENDUDUK TETAPBANGSALAIN-LAINMELAYUCINAINDIANAMA PEMILIK--ALAMAT KEDIAMANPOSKODBANDARNO. TELEFON-NEGERINO. K/P(Lama)(Nyatakan bangsa)WJD003117 borang 24/8/14 5:11 PM


Related search queries