Example: confidence

Conselleria d Educació, Cultura i Esport Conselleria de …

Num. 9328 / 23275. Conselleria d'Educaci , Cultura i Esport Conselleria de Educaci n, Cultura y Deporte RESOLUCI de 26 d'abril de 2022, de la Direcci Gene- RESOLUCI N de 26 de abril de 2022, de la Direcci n ral de Personal Docent, per la qual es convoca procedi- General de Personal Docente, por la que se convoca pro- ment d'adjudicaci de llocs de treball dependents de la cedimiento de adjudicaci n de puestos de trabajo depen- Generalitat Valenciana en comissi de serveis, durant el dientes de la Generalitat Valenciana en comisi n de ser- curs 2022-2023, per a personal funcionari de carrera del vicios, durante el curso 2022-2023, para funcionariado cos de mestres, en centres p blics docents no universitaris de carrera del cuerpo de maestros y maestras, en centros dependents de la Generalitat Valenciana. [2022/3591] p blicos docentes no universitarios dependientes de la Generalitat Valenciana.

Conselleria de Educación, Cultura y Deporte. RESOLUCIÓ de 26 d abril de 2022, de la Direcció Gene-ral de Personal Docent, per la qual es convoca procedi-ment d adjudicació de llocs de treball dependents de la . Generalitat Valenciana en comissió de serveis, durant el . curs 2022-2023, per a personal funcionari de carrera del

Tags:

  Carrera

Information

Domain:

Source:

Link to this page:

Please notify us if you found a problem with this document:

Other abuse

Transcription of Conselleria d Educació, Cultura i Esport Conselleria de …

1 Num. 9328 / 23275. Conselleria d'Educaci , Cultura i Esport Conselleria de Educaci n, Cultura y Deporte RESOLUCI de 26 d'abril de 2022, de la Direcci Gene- RESOLUCI N de 26 de abril de 2022, de la Direcci n ral de Personal Docent, per la qual es convoca procedi- General de Personal Docente, por la que se convoca pro- ment d'adjudicaci de llocs de treball dependents de la cedimiento de adjudicaci n de puestos de trabajo depen- Generalitat Valenciana en comissi de serveis, durant el dientes de la Generalitat Valenciana en comisi n de ser- curs 2022-2023, per a personal funcionari de carrera del vicios, durante el curso 2022-2023, para funcionariado cos de mestres, en centres p blics docents no universitaris de carrera del cuerpo de maestros y maestras, en centros dependents de la Generalitat Valenciana. [2022/3591] p blicos docentes no universitarios dependientes de la Generalitat Valenciana.

2 [2022/3591]. La Llei org nica 3/2020, de 29 de desembre, per la qual es modifica La Ley org nica 3/2020, de 29 de diciembre, por la que se modifica la Llei org nica 2/2006, de 3 de maig, d'educaci , estableix en la dis- la Ley org nica 2/2006, de 3 de mayo, de educaci n, establece en su posici addicional sisena la facultat de les comunitats aut nomes per a disposici n adicional sexta la facultad de las comunidades aut nomas ordenar la seua funci p blica docent, en el marc de les seues respecti- para ordenar su funci n p blica docente en el marco de sus respectivas ves compet ncies, respectant, en tot cas, les normes b siques que cont competencias respetando, en todo caso, las normas b sicas contenidas aquesta, aix com les bases del r gim estatutari del personal funcionari en la misma, as como las bases del r gimen estatutario del personal p blic docent constitu des per les disposicions contingudes en la Llei funcionario p blico docente, constituidas por las disposiciones conte- 30/1984, de 2 d'agost, de mesures per a la reforma de la funci p blica, nidas en la Ley 30/1984, de 2 de agosto, de medidas para la reforma de modificada pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual la Funci n P blica, modificada por el Real decreto legislativo 5/2015, s'aprova el text ref s de la Llei de l'Estatut b sic de l'empleat p blic.

3 De 30 de octubre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley del Estatuto B sico del Empleado P blico. En l'article 64 del Reial decret 364/1995, de 10 de mar , pel qual En el art culo 64 del Real decreto 364/1995, de 10 de marzo, por el s'aprova el Reglament general d'ingr s del personal al servei de l'Ad- que se aprueba el Reglamento general de ingreso del personal al servicio ministraci General de l'Estat i de provisi de llocs de treball i promo- de la Administraci n general del Estado y de provisi n de puestos de ci professional del personal funcionari civil de l'Administraci Gene- trabajo y promoci n profesional de los funcionarios civiles de la Admi- ral de l'Estat, figuren els casos en qu es podran acordar comissions de nistraci n general del Estado, figuran los casos en que podr n acordarse servei, aix com el r gim econ mic del personal funcionari en comissi comisiones de servicio, as como el r gimen econ mico del personal fun- de serveis.

4 I es configura la comissi de serveis com una forma extraor- cionario en comisi n de servicios, y se configura la comisi n de servicios din ria de provisi de llocs de treball. como una forma extraordinaria de provisi n de puestos de trabajo. En l' mbit de la Comunitat Valenciana, tant l'article 117 de la Llei En el mbito de la Comunitat Valenciana, tanto el art culo 117 de la 4/2021, de 16 d'abril, de la funci p blica valenciana, com el Decret Ley 4/2021, de 16 de abril, de la funci n p blica valenciana, as como el 3/2017, de 13 de gener, pel qual s'aprova el Reglament de selecci , Decreto 3/2017, de 13 de enero, por el que se aprueba el Reglamento de provisi de llocs de treball i mobilitat del personal de la funci p blica selecci n, provisi n de puestos de trabajo y movilidad del personal de la valenciana, estableixen que la comissi de serveis s una forma tempo- funci n p blica valenciana, establecen que la comisi n de servicios es ral de provisi de llocs de treball que s procedent quan aquests queden una forma temporal de provisi n de puestos de trabajo que es proceden- deserts en les corresponents convocat ries.

5 Es troben pendents de la te cuando estos quedan desiertos en las correspondientes convocatorias, seua provisi definitiva o estan subjectes a reserva per imperatiu legal. se encuentran pendientes de su provisi n definitiva o est n sujetos a reserva por imperativo legal. Aquesta convocat ria de comissions de serveis pret n millorar la La presente convocatoria de comisiones de servicios pretende mejo- qualitat de l'ensenyament i, al mateix temps, facilitar la conciliaci de rar la calidad de la ense anza, al mismo tiempo que facilitar la conci- la vida personal, familiar i laboral, de manera que es dona resposta a liaci n de la vida personal, familiar y laboral, dando respuesta a situa- situacions especials del professorat que dif cilment tindrien soluci a ciones especiales del profesorado que dif cilmente tendr an soluci n a trav s del procediment general de provisi de llocs i es facilita, per tant, trav s del procedimiento general de provisi n de puestos, facilitando la conciliaci de la vida personal, familiar i laboral.

6 Por tanto la conciliaci n de la vida personal, familiar y laboral. Finalment, s objectiu tamb donar soluci a una s rie de situacions Por ltimo, es objetivo tambi n dar soluci n a una serie de situa- excepcionals, com s n les comissions de serveis quan s'exercisquen ciones excepcionales, como son las comisiones de servicios cuando se c rrecs electes no retribu ts. desempe en cargos electos no retribuidos. En virtut del que s'ha exposat, i fent s de les atribucions conferides En virtud de lo expuesto, y en uso de las atribuciones conferidas per l'article 8 del Decret 173/2020, de 30 d'octubre, del Consell, d'apro- por el art culo 8 del Decreto 173/2020, de 30 de octubre, del Consell, vaci del Reglament org nic i funcional de la Conselleria d'Educaci , de aprobaci n del Reglamento org nico y funcional de la Conselleria Cultura i Esport (DOGV 8959, ), aquesta Direcci General de Educaci n, Cultura y Deporte (DOGV 8959, 24 de noviembre del de Personal Docent ha resolt regular aquesta convocat ria, d'acord amb 2020), esta Direcci n General de Personal Docente ha resuelto regular les bases seg ents: la presente convocatoria, de acuerdo con las siguientes bases: Primera.

7 Objecte Primera. Objeto L'objecte d'aquesta resoluci s establir el procediment per a la Es objeto de esta resoluci n establecer el procedimiento para la concessi de comissions de serveis al personal funcionari de carrera concesi n de comisiones de servicios al personal funcionario de carrera amb destinaci definitiva del cos de mestres en llocs dependents de la con destino definitivo del cuerpo de maestros en puestos dependientes Conselleria d'Educaci , Cultura i Esport per al curs escolar 2022-2023. de la Conselleria de Educaci n, Cultura y Deporte para el curso escolar 2022-2023. Segona. Participants Segunda. Participantes 1. Pot participar de manera volunt ria en aquest procediment d'ad- 1. Puede participar de forma voluntaria en este procedimiento de judicaci de llocs en r gim de comissi de serveis el personal funcionari adjudicaci n de puestos, en r gimen de comisi n de servicios, el perso- de carrera del cos de mestres en el qual conc rreguen les causes esta- nal funcionario de carrera del cuerpo de maestros en el que concurran blides en la base tercera, que es trobe en algun dels sup sits seg ents: las causas establecidas en la base tercera, que se encuentre en alguno de los supuestos siguientes.

8 A) Personal funcionari de carrera dependent de la Generalitat Valen- a) Personal funcionario de carrera dependiente de la Generalitat ciana que es trobe en situaci de servei actiu, en serveis especials o Valenciana que se encuentre en situaci n de servicio activo, en servi- d'exced ncia per atenci de familiars, i que ocupe o tinga reservat un cios especiales o de excedencia por cuidado de familiares, y que ocupe Num. 9328 / 23276. lloc de treball amb car cter definitiu, o el tinga adjudicat amb efectes o tenga reservado un puesto de trabajo con car cter definitivo, o bien d'1 de setembre de 2022. El funcionari o la funcion ria en situaci d'ex- lo tenga adjudicado con efectos de 1 de septiembre de 2022. El funcio- ced ncia o en serveis especials haur d'acreditar que posa fi a aquesta nario o la funcionaria en situaci n de excedencia o en servicios espe- situaci amb data d'efecte anterior o igual a l'1 de setembre de 2022, ciales deber acreditar que pone fin a esa situaci n con fecha de efecto fent la sol licitud de reingr s davant de la direcci territorial correspo- anterior o igual al 1 de septiembre de 2022, mediante su solicitud de nent.

9 Reingreso ante la direcci n territorial correspondiente. b) Personal funcionari en pr ctiques dependent de la Generalitat b) Personal funcionario en pr cticas dependiente de la Generalitat Valenciana que en data 1 de setembre de 2022 siga personal funcionari Valenciana que a fecha 1 de septiembre de 2022 sea personal funciona- de carrera i tinga destinaci definitiva. rio de carrera y tenga destino definitivo. c) Personal funcionari de carrera dependent d'altres administracions c) Personal funcionario de carrera dependiente de otras adminis- educatives, en situaci de servei actiu o en situaci d'exced ncia per traciones educativas, en situaci n de servicio activo o en situaci n de atenci de familiars, que ocupe o tinga reservat un lloc de treball amb excedencia por cuidado de familiares, que ocupe o tenga reservado un car cter definitiu o el tinga adjudicat amb data d'efectes d'1 de setem- puesto de trabajo con car cter definitivo o lo tenga adjudicado con fecha bre de 2022.

10 De efectos de 1 de septiembre de 2022. El personal funcionari de carrera que depenga d'altres adminis- El personal funcionario de carrera que dependa de otras administra- tracions educatives haur d'anunciar que participa en el procediment, ciones educativas deber anunciar su participaci n en el procedimiento segons s'estableix en la base sisena d'aquesta resoluci . seg n se establece en la base sexta de esta resoluci n. 2. El personal funcionari que participe en aquest procediment per 2. El personal funcionario que participe en este procedimiento por inter s particular, causa 8a de les establides en la base tercera d'aquesta inter s particular, la causa 8. de las establecidas en la base tercera de convocat ria, no podr sol licitar comissi de serveis en el municipi on esta convocatoria, no podr solicitar comisi n de servicios en el muni- t el lloc definitiu. cipio donde tiene su puesto definitivo.


Related search queries